niedziela, 12 lipca 2015

Biblioteczka w pełni

Ostatnio postanowiłam zrobić wielki przegląd moich zbiorów. Po zdjęciu z półek wszystkich (no może prawie wszystkich, bo nie liczę tych naukowych, podręczników itp.) książek utworzyły się całkiem spore i ciekawe stosiki :)

Nie będę wypisywać wszystkich tytułów ani opisywać, jakim sposobem dany tytuł trafił do mojej biblioteczki, ponieważ zajęłoby to zbyt wiele czasu ;)

Na pewno znajdziecie tutaj coś ze swoich zbiorów :)



Coś dla fanów fantastyki:


  Ukochane książki z dzieciństwa. Pierwsze wymarzone :)

Teraz trochę ze starszych "klimatów" ;)





Specjalnie przyciemnione, ale mniej więcej tak się prezentowała zdecydowana większość :)

Kilka książek zostało pożyczonych i niestety nie ma ich na przedstawionych zdjęciach. Zabrakło m.in. : "Malowany człowiek" (obie księgi), "Księgi Jakubowe", "Wieczny Grunwald", "Mistrz bladych świętych", "Ogród cieni".


3 komentarze:

  1. Tak, masz rację - znalazłam tu wiele ze swoich zbiorów. Bardzo zacna biblioteczka.

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kolekcja, jestem pod wrażeniem. Tyle książek w domu to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu jest ich jeszcze raz tyle albo i więcej :D Te są tylko z mojego pokoju ;)

      Usuń

Jeżeli dotarliście tutaj, nie zapomnijcie zostawić chociaż jednego słowa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...