czwartek, 1 września 2016

Podsumowanie sierpnia + sierpniowe nowości na półkach

Rozpoczął się wrzesień, więc warto podsumować zakończony miesiąc pod względem czytelniczym ;)

Zacznę od sierpniowych nabytków, których jest całkiem sporo, bo aż 18 + ebooki :)


Tak prezentują się w całości, za wyjątkiem dwóch książek, które oddałam do biblioteki. Były to:

 Ring Koji Suzuki

Sonderkommando. W piekle komór gazowych Shlomo Venezia

Pozostałe książki z biblioteki to:


Dracula Bram Stoker - od jakiegoś czasu mam wielką ochotę na klasykę, więc nie mogłam odmówić sobie Draculi. Mam nadzieję, że już niedługo uda mi się za nią zabrać :)

Na wschód od Edenu John Steinbeck - do tej powieści zachęciła mnie swoją recenzją Olga z Wielkiego Buka ;)  [klik]

Służące Kathryn Stockett - tutaj z kolei zachęciła mnie Anita z Book Reviews by Anita ;) [klik]

Park Jurajski Michael Crichton - czas nadrobić zaległości ;)

Kolejne nowości to egzemplarze recenzenckie od wydawnictwa Harper Collins Polska, MG oraz Psychoskok, za które bardzo serdecznie dziękuję :)

 
Biuro Podróży Samotnych Serc Kierunek: Tajlandia Katy Colins - od wydawnictwa Harper Collins Polska. Jestem dokładnie w połowie i tak strasznie mi szkoda głównej bohaterki. Mam nadzieję, że historia skończy się pozytywnie. Moje wrażenia po lekturze na dniach na blogu ;)


Miłosna kareta Anny J. Janina Lesiak - od wydawnictwa MG. Przeczytana dzisiaj. Ciekawa lektura. Polecam miłośnikom historii, a zwłaszcza tym, którzy lubią dynastię Jagiellonów.

Bankiet wysuszonych kasztanów Joanna Stańda - ebook od wydawnictwa Psychoskok. Bardzo sympatyczna historia. Moja opinia [klik]

Teraz nadszedł czas prezentów urodzinowych :)


Hrabia Monte Christo  oraz W dwadzieścia lat później Aleksander Dumas - upolowane przez moją ciocię w antykwariacie. Trzech muszkieterów mam w planach na ten miesiąc, więc kolejny tom przygód jest jak najbardziej wskazany :D. Hrabia Monte Christo intryguje mnie już od dawna  :) Pozdrawiam Anitę z Book Reviews by Anita ;)))


Chłopiec w pasiastej piżamie John Boyne - prezent urodzinowy od rodziców. Film zrobił na mnie ogromne wrażenie. Już niedługo zabieram się za lekturę.

Strażniczka książek Mechthild Gl




W urodzinowym zestawieniu nie mogły nie znaleźć się powieści Remigiusza Mroza, których brakowało na mojej specjalnej półce ;)

Remigiusz Mróz:

Wieża milczenia - już nie mogę się doczekać ;)

Chór zapomnianych głosów - mam w wersji ebookowej od wydawnictwa Genius Creations. Było to moje pierwsze spotkanie z twórczością Remigiusza Mroza. Postanowiłam, że muszę mieć tę powieść w wersji papierowej. Uwielbiam ją! Moja opinia [klik]

Parabellum. Głębia osobliwości - co tu dużo mówić. Jestem świeżo po przeczytaniu. Cały cykl Parabellum jest fenomenalny, a Głębia osobliwości to najlepsza jego część.


 

I to jest hit ubiegłego miesiąca, czyli spełnione marzenie książkoholika <3 Wspaniałe, przepięknie wydane baśnie. Ta kolekcja Barnes&Noble jest po prostu niesamowita.


Classic fairy tales Hans Christian Andersen - to prezent urodzinowy - niespodzianka od mojej przyjaciółki Ani, którą gorąco pozdrawiam :* Byłam w głębokim szoku, kiedy otworzyłam paczkę.

Complete fairy tales Bracia Grimm - prezent urodzinowy od babci, o którym wiedziałam od samego początku, ale radość, kiedy ta książka wreszcie trafiła w moje ręce, była nie do opisania :D

Teraz przyszedł czas na czytelnicze podsumowanie sierpnia.


Co prawda na zdjęciu widnieją tylko 4 książki i ebook, ale w sumie w ubiegłym miesiącu udało mi się przeczytać 9 książek.

 

1. Barbara i król. Historia ostatniej miłości Zygmunta Augusta Renata Czarnecka [klik]

2. Oczekiwana Kathleen McGowan [klik] (nie ma jej na zdjęciu, ponieważ pożyczyłam ją kuzynce)

3. Sonderkommando. W piekle komór gazowych Shlomo Venezia - w przypadku tej książki nie byłam w stanie czegokolwiek napisać, ale uwierzcie mi, że warto przeczytać.

4. Joyland Stephen King [klik]

5. Bankiet wysuszonych kasztanów Joanna Stańda [klik]

6. Ring Koji Suzuki [klik]

7. Parabellum. Prędkość ucieczki Remigiusz Mróz [klik]

8. Parabellum. Horyzont zdarzeń Remigiusz Mróz

9. Parabellum. Głębia osobliwości Remigiusz Mróz



 

Oczywiście, nadal korzystam ze wspaniałej oferty biblioteki i Legimi :) Niestety, nie pamiętam, które z ebooków trafiły na moją wirtualną półkę w sierpniu, ale udało mi się w ciągu wakacji upolować wiele ciekawych tytułów, które sobie podczytuję ;) Są to między innymi: 

Parabellum. Horyzont zdarzeń Remigiusz Mróz 
Turkusowe szale Remigiusz Mróz 
Immunitet Remigiusz Mróz
Sonderkommando Nebel Ireneusz Piątek 
Na skraju nocy Paweł Jaszczuk


Wir Frode Granhus
Dom wilka Marek Łasisz
Morfina Szczepan Twardoch 
Dygot Jakub Małecki 
Portret Doriana Graya Oscar Wilde 
Amerykańscy Bogowie Neil Gaiman 
Love, Rosie Cecelia Ahern
Kolejność Hubert Hender 
Komornik Michał Gołkowski 
Królowa Tearlingu Erica Johansen 
Dom na wzgórzu Peter James 
Zaginiona dziewczyna Gillian Flynn 
Porwana pieśniarka Danielle E. Jensen 
Pielgrzym Terry Hayes 
Lot 305 A.G. Riddle

A jak Wam minął sierpień pod względem czytania i nowości na półkach? :) Może macie mi coś ciekawego do polecenia na wrzesień? :)

Zostawcie linki do Waszych podsumowań, stosików itp. w komentarzach ;) Bardzo chętnie Was odwiedzę :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli dotarliście tutaj, nie zapomnijcie zostawić chociaż jednego słowa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...