wtorek, 29 kwietnia 2014

❸ Stosik

Dzisiaj stosik wiosenno- wielkanocny ( i zdaje się, że starczy do wakacji :D )


Oj sporo tego wyszło, sporo... Jednak prawie nic nie sprawia takiej radości, jak tyle nowych książek do przeczytania.

Od lewej:

"Alicja w krainie zombie" Gena Showalter- dzięki Ósemkowemu Klubowi Recenzenta
"Rycerz Siedmiu Królestw" George R. R. Martin- dzięki Ósemkowemu Klubowi Recenzenta
"Starcie Królów" George R. R. Martin- dzięki Ósemkowemu Klubowi Recenzenta
"Nawałnica Mieczy, cz. 1: Stal i śnieg" George R. R. Martin- dzięki Ósemkowemu Klubowi Recenzenta

Środek:
"Uwięziona Królowa" Philippa Greogry- Wielkanocny prezent od rodziców (dzięki czemu cały cykl Tudorowski znajduje się na mojej półce i tylko czekam na dłuższą przerwę, żeby go przeczytać) :)
"Dom cudzych marzeń" Philippa Gregory- "dorwana" na półce w bibliotece miejskiej
"Lustrzane odbicie" Danielle Steel- Wielkanocny prezent od cioci
"Amore 14" Federico Moccia- pożyczona od przyjaciółki
"Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie" Fedrico Moccia- Wielkanocny prezent od cioci (widziałam film i jestem nim zachwycona, a co za tym idzie, książka prawdopodobnie będzie jeszcze lepsza)
"Chwila szczęścia" Federico Moccia- Wielkanocny prezent od cioci

Prawa strona:
"Cukiernia pod Amorem. Zajezierscy" Małgorzata Gutowska- Adamczyk- dzięki Ósemkowemu Klubowi Recenzenta (polowałam na nią od dłuższego czasu)
"Podróż do miasta świateł. Rose de Vallenord" Małgorzata Gutowska- Adamczyk- wypożyczona w bibliotece miejskiej (pierwsza część była świetna)
"Adam i Ewy" Monika Orłowska- wypożyczona w bibliotece miejskiej- również od dawna wypatrywana przeze mnie ;)
"Pasja budzi się nocą" Anna Kossak- dzięki Ósemkowemu Klubowi Recenzenta
"Cztery pory lata" Renata L. Górska- pożyczona od cioci
"Nikt nie widział, nikt nie słyszał..." Małgorzata Ward- dzięki Ósemkowemu Klubowi Recenzenta
"W zbawiennej próżni" Ronlyn Domingue- Wielkanocny prezent od cioci
"Najsłynniejsze miłości królów polskich" Jerzy Besala- Wielkanocny prezent do cioci
"On wrócił" Timur Vermes- Wielkanocny prezent od Ukochanego (ta książka wyjątkowo mnie zainteresowała, gdy przeglądałam różne tytuły w Empiku)
"21:37" Mariusz Czubaj- wypożyczona z biblioteki miejskiej (już raz u mnie była, ale z powodu braku czasu nie dałam rady jej przeczytać. Teraz będzie inaczej :) )
"Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet cz.1" Stieg Larsson- Wielkanocny prezent od cioci

Stosik co najmniej duży :) Już nie mogę się doczekać, aż stanie się stosikiem książek przeczytanych.
Mieliście okazję zapoznać się z tymi tytułami? Które Wam się podobały? :)



2 komentarze:

Jeżeli dotarliście tutaj, nie zapomnijcie zostawić chociaż jednego słowa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...