środa, 17 lutego 2016

Stosik

Jestem w trakcie czytania "Drogi do Nidaros" Andrzeja Pilipiuka, także na recenzję trzeba jeszcze trochę poczekać, ale w zamian mam dla Was stosik, o którym niedawno pisałam. Zapraszam zatem do oglądania i komentowania :)

Dla przypomnienia mój nagrodowy stosik tutaj

Zacznę od stosika z egzemplarzami recenzenckimi, za które dziękuję wydawnictwom: SQN, MG, Harper Collins oraz Wydawnictwu Literackiemu :)

Od góry:

"Krew i stal" Jacek Łukawski - zabieram się za nią już niebawem. Bardzo zaintrygował mnie opis tej książki. Otrzymałam ją wczoraj od wydawnictwa SQN.

"Ezotero. Moje przeznaczenie" Agnieszka Tomczyszyn - bardzo przyjemna lektura. Pochłonęłam ją praktycznie za jednym razem. Nie sposób się oderwać. Moja recenzja tutaj. Otrzymana od wydawnictwa MG.

"Pod Wędrownym Aniołem" Joanna M. Chmielewska - z tą książką również spędziłam miłe chwile. Zachęciła mnie do sięgnięcia po inne powieści autorki. Moja recenzja tutaj. Otrzymana od wydawnictwa MG.

"Kołysanka" Sarah Dessen - ciekawa powieść o nastoletniej, choć nie do końca sielankowej miłości. Niebanalna. Moja recenzja tutaj. Otrzymana od wydawnictwa Harper Collins.

"Próba" Eleanor Catton - książka, na którą czekałam z niecierpliwością. Bardzo mnie interesowała. Nie mogłam się doczekać, aż w końcu będę mogła chwycić ją w dłonie i poznać jej treść. Moja recenzja tutaj. Otrzymana od Wydawnictwa Literackiego.

"Studnia zagubionych aniołów" Artur Laisen - do przeczytania zachęcił mnie opis tej książki. Jestem w trakcie lektury. Bardzo ciekawa. Niedługo pojawi się jej recenzja. Ebook otrzymany od wydawnictwa Genius Creations.

Teraz czas na stosik biblioteczny


Od góry:

"Zaginięcie" Remigiusz Mróz - twórczość autora jest moim niedawnym odkryciem. Rozpoczęłam "Chórem zapomnianych głosów", później przyszedł czas na "Kasację", a już niedługo sięgnę po "Zaginięcie". Z pewnością wszelkie powieści pisarza mi nie umkną. Polecam.

"Zimowy Monarcha" Bernard Cornwell - na jednym z blogów przeczytałam bardzo ciekawą recenzję tej powieści. Mam nadzieję niedługo się z nią zapoznać.

"Pod Mocnym Aniołem" Jerzy Pilch - polecona przez moją przyjaciółkę. Również mam w planach niebawem zapoznać się z treścią tej książki.

I ostatni dzisiaj stosik - stosik książek otrzymanych


Od góry:

"Znachor" Tadeusz Dołęga- Mostowicz - od dawna marzyła mi się ta powieść. Film oglądałam wiele razy i bardzo mi się spodobał. W końcu doczekałam się i dostałam od mamy swój własny egzemplarz książki z czego bardzo cię cieszę :)

"Marzenia nie bolą" Małgorzata A. Jędrzejewska - otrzymałam ją od mojej cioci. Sięgnę po nią, jak tylko znajdzie się odrobina czasu, a kolejka książek, które mam do przeczytania na teraz, zmniejszy się.

"Podaruj mi miłość" - zbiór opowiadań świątecznych. Otrzymałam od cioci w prezencie gwiazdkowym. Zostawię ją sobie na następne magiczne Święta Bożego Narodzenia.



A jak tam Wasze stosiki? Co ostatnio udało się Wam upolować? :) 
Zapraszam do komentowania :)

Przy okazji chcę Was zaprosić do odwiedzenia profilu Fascynacji książką na Facebooku i Instagramie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli dotarliście tutaj, nie zapomnijcie zostawić chociaż jednego słowa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...