sobota, 22 kwietnia 2017

Book Haul zimowo - wiosenny

Dawno nie chwaliłam się swoimi nowościami na półkach, a w sumie jest tych książek dosyć sporo...Na bieżąco dodawałam je na Instagramie, ale wiadomo, nie każdy obserwuje, nie każdy z niego korzysta.

Dlatego postanowiłam, między różnymi recenzjami, wstawić teraz coś, co każdy książkoholik uwielbia, czyli zestaw moich nowych powieściowych nabytków. A że dawno tego nie było, pojawią się poniżej książki, które trafiły do mnie zarówno niedawno, wiosenną porą, jak i te, które trafiły do mnie od początku 2017 roku. Wydaje mi się, że ujęłam wszystkie, chociaż możliwe, że któreś mi umknęły :P  (i tak, właśnie teraz się zorientowałam, że o jednej zapomniałam :D ).

Nie wstawiam tym razem moich zdobyczy na Legimi, ponieważ jest ich tak dużo, że nie ma to sensu, ale na samym końcu egzemplarzy recenzenckich wstawię informację o dwóch ebookach, które otrzymałam od autorów. Wczoraj pojawiła się recenzja jednego "Iskry Czasoświatu".

Nie ma co przedłużać. Zapraszam do oglądania ;)

Zacznę od mojej nowości z kolekcji Barnes&Nobel. Te książki są najpiękniejszymi wydaniami, jakie kiedykolwiek widziałam. Na mojej anglojęzycznej półce znajdują się już: "Classic Fairy Tales" Andersena, "Grimm's Complete Fairy Tales" braci Grimm oraz "The Snow Queen and Other Winter Tales". Teraz przyszedł czas na "Star Wars Trilogy", które znalazłam w księgarni Autorskiej w Warszawie i wydanie jest równie boskie, jak tych trzech poprzednich :)



Kolejne książki to te, które otrzymałam od wydawnictw. Część z nich przyszła do mnie niespodziewanie i nadal czekają na swoją kolej, a o części mogliście już przeczytać na moim blogu.


I tak od lewego górnego rogu:

"Trupojad i dziewczyna" Ahsan Ridha Hassan - od wydawnictwa Genius Creations. Zaczęłam czytać i jest dość ciekawie. Mam nadzieję, że niebawem uda mi się ją skończyć.
 "Zatopić "Niezatapialną""Anna Hrycyszyn - również od wydawnictwa Genius Creations.
"Dobro złem czyń" antologia - j.w.
"Wojny przestrzeni" Paweł Majka - j.w.

"Załatw pogodę, ja zajmę się resztą" Renata Frydrych - od Wydawnictwa Literackiego. To była dla mnie największa niespodzianka, bo nie podejrzewałam, że trafi na moją półkę.

"Nigdy nie jesteś sama" Renata Adwent - od wydawnictwa Feeria. Bardzo dobra książka, która porusza bardzo trudny temat. Moja recenzja tutaj.

"Hrabia Monte Christo" Aleksander Dumas - od wydawnictwa MG. Pierwsza część za mną, druga w trakcie, ale po prostu to jest tak obszerna historia, że ciągle brakuje czasu, żeby ją dokończyć. Co nie zmienia faktu, że to fenomenalne dzieło. Moje klasyczne odkrycie tego roku. Recenzja pierwszej części tutaj.
"Dobrawa pisze CV" Janina Lesiak - od wydawnictwa MG. Już za mną. Kolejna ciekawa powieść. Już trzecia do kolekcji. Wcześniej czytałam "Wspomnienie o Cecylii smutnej królowej" oraz "Miłosną karetę Anny J.". Jeżeli interesujecie się historią, a zwłaszcza żeńskimi postaciami, to ta seria jest zdecydowanie dla Was. Moja recenzja "Dobrawa pisze CV" tutaj. Tutaj recenzja "Miłosnej karety Anny J.", a tutaj "Wspomnień o Cecylii smutnej królowej".

"Z każdym oddechem" Maya Banks - od wydawnictwa Harper Collins Polska. Też już za mną. Czytałam wcześniej trylogię "Bez tchu" i były to o niebo lepsze książki, niż właśnie ta. Moja recenzja tutaj.
"Epidemia" Alex Kava - również od wydawnictwa Harper Collins Polska. Tym razem to spore rozczarowanie. Moja recenzja tutaj.

"Pył Ziemi" Rafał Cichowski - od wydawnictwa Sine Qua Non. Dobry pomysł, ale nie powaliła mnie na łopatki. Moja recenzja tutaj.

A teraz dwa ebooki, które dostałam od autorów:

"Iskry Czasoświatu" Krzysztof Bonk - bardzo dobra powieść SF. Krótka, ale dzieje się naprawdę mnóstwo, a od przeskoków czasowych może rozboleć głowa. Moja recenzja pojawiła się na blogu wczoraj. Możecie ją przeczytać tutaj.


"Mati, Rafi i chomik z kosmosu" Rafał Kotek - jeszcze nie czytałam, ale mam zamiar zabrać się za nią dzisiaj wieczorem. Do tej pory nie pojawiały się na moim blogu recenzje książek dla dzieci, ale zawsze musi być ten pierwszy raz ;) Spodziewajcie się jej już niebawem ;)

Teraz czas na moje zakupowe nowości :) Uwaga, są to książki "ustrzelone" na mega promocjach. Wszystkie poza "Za sceną" kupiłam w księgarni "Tak Czytam" za naprawdę niewielkie pieniądze, bo najdroższa kosztowała około 14 zł :)


"Za sceną" Olivia Cunning - dorwana w Dedalusie za 10 zł, o ile dobrze pamiętam. Z reguły nie kupuję tego typu książek, ale dla tej serii zrobię chyba wyjątek ;)

"Dom czarów" James Herbert - dzięki Oldze z Wielkiego Buka zaczęłam interesować się horrorami, a kiedy przeczytałam opis z tyłu tej książki, uznałam, że koniecznie muszę ją mieć.
"Nieprzekraczalna granica" Colleen Hoover - po przeczytaniu "Hopeless" oraz "Losing Hope" zakochałam się w twórczości tej autorki i chciałabym poznać wszystkie jej powieści. Dlatego nie mogłam się oprzeć, czy zobaczyłam za 12 zł "Nieprzekraczalną granicę" :P.
"Podróż po miłość. Emilia" Dorota Ponińska - już od dawna zachwycam się okładką tej książki. Spodobał mi się też jej opis, więc, oczywiście, nie mogłam jej sobie odmówić.
"Ludzie z bagien" oraz "Golem" Edward Lee- za inspirację do przeczytania tych książek dziękuję po raz kolejny Oldze z Wielkiego Buka. Dopóki nie przeczytałam jej recenzji, nawet nie wiedziałam, że tego typu horrory istnieją i bardzo mnie to zaciekawiło. Już nie mogę się doczekać tej krwawej lektury :D

Teraz nadszedł czas na książki, które ostatnio dostałam w prezencie :) Fani Remigiusza Mroza, szykujcie się ;)


"2666" Roberto Bolaño - prezent od moich rodziców. To będzie z pewnością wyjątkowa lektura.

"Inwigilacja", "Immunitet", "Wotum nieufności" oraz długo wyczekiwane przeze mnie "Turkusowe szale" Remigiusz Mróz - jak już, zdaje się, wcześniej wspominałam, postanowiłam zebrać wszystkie książki autora w mojej biblioteczce :) Jestem zakochana w Parabellum, a po "Chórze zapomnianych głosów" (moja recenzja tutaj) zaczęłam częściej sięgać po powieści SF :) Powyższe książki dostałam od mojej cioci :)
 "Królowa" i "Harda" Elżbieta Cherezińska - również od mojej cioci. Miałam już okazję zapoznać się z twórczością autorki i bardzo mi się spodobał jej styl oraz tematy, jakimi się zajmuje :)

Teraz przyszedł czas na już ostatnią część Book Haulu. To moje biblioteczne nabytki oraz książka, którą pożyczył mi kolega z prośbą o recenzję (właśnie przed chwilą zaczęłam ją czytać) :)



"Wikingowie. Wilcze dziedzictwo" Radosław Lewandowski - wypatrzyłam tę książkę jakiś czas temu w Empiku, ale z racji tego, że postanowiłam zaprzestać kupowania nowych powieści, udało mi się ją wypożyczyć w bibliotece. Liczę, że dam radę ją przeczytać w majowy weekend, bo zapowiada się naprawdę ciekawa lektura.
"Baśnie braci Grimm dla dorosłych i młodzieży. Bez cenzury" Philip Pullman - zaczęłam wczoraj. Zobaczymy, jak będzie, bo sporo osób napisało mi, że rozczarowało się tą pozycją.
"Gra Endera" Orson Scott Card - "polowałam" na nią już od dawna. Lekko zniszczone wydanie, ale mi to absolutnie nie przeszkadza. Bardzo lubię czytać takie trochę zużyte biblioteczne egzemplarze :D

"Sekretne życie drzew" Peter Wohlleben - książka, którą pożyczył mi kolega z prośbą o recenzję. Zaczęłam dzisiaj rano. Mam nadzieję, że nie będzie to nic nudnego :D

A już naprawdę na sam koniec powieść, o której zapomniałam w trakcie robienia tego zestawienia, a to książka, która na bank jest warta uwagi


"Dwór cierni i róż" Sarah J. Maas - dostałam ją od rodziców i tak bardzo chcę już ją przeczytać, ale najpierw muszę dokończyć wszystkie pozostałe, które zaczęłam :P

I to już wszystko na dziś :) Jeżeli macie ochotę, zostawcie w komentarzu linki do Waszych książkowych zdobyczy :) Oprócz tego zachęcam do obserwowania Fascynacji książką na Instagramie i Facebookowym fanpage'u ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli dotarliście tutaj, nie zapomnijcie zostawić chociaż jednego słowa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...