czwartek, 2 marca 2023

Podsumowanie lutego 2023

Wczoraj mieliście okazję poznać marcowe premiery, które polecam, a dzisiaj zapraszam na podsumowanie lutego, Luty nie był aż tak wybitny czytelniczo jak styczeń, ale i tak jestem zadowolona. W końcu mamy dopiero marzec, a ja na koncie już 20 przeczytanych książek. Ale... skupmy się na lutym. Gotowi?

Trochę statystyki na początek

W lutym udało mi się przeczytać 7 książek. To znaczy, zasadniczo przeczytałam 6, a przesłuchałam 1 audiobooka. 

A tak prezentował się ubiegły miesiąc w liczbach:
  • Ilość przeczytanych książek: 6
  • Ilość przesłuchanych audiobooków: 1
  • Ilość przeczytanych stron: 1868
  • Czas przesłuchanych audiobooków: 8h 8 min

Najlepsza książka przeczytana w lutym

Trudno mi wybrać, która z przeczytanych w ubiegłym miesiącu książek była najlepszą. Jak wiecie, uwielbiam serię o Kubie Sobańskim Adriana Bednarka, ale to chyba „Ona” zrobiła na mnie największe wrażenie. 

„Ona” Adrian Bednarek


„Ona” to thriller erotyczny autorstwa Adriana Bednarka. Niesamowicie wciągająca fabuła, która z każdym kolejnym fragmentem wprowadza czytelnika w coraz większy niepokój. Powieść niebanalna z charakterystycznymi bohaterami i niespodziewanym zakończeniem. Więcej na temat „Onej” przeczytacie już niebawem na blogu.

Pozostałe książki, które przeczytałam w lutym

„Wiatr” Igor Brejdygant [recenzja]
„Spowiedź diabła” Adrian Bednarek [recenzja]
„Wyrok diabła” Adrian Bednarek [recenzja]
„Rówieśniczka diabła” Karolina Kołbuc [recenzja]
„Orlando” Virginia Woolf [recenzja]
„Ona” Adrian Bednarek
„Magia praktyczna. Poradnik dla współczesnej czarownicy” Frankie Castanea

Bookhaul, czyli jakie książki trafiły na moje półki w lutym

Wydawało mi się, że wcale tych nowych książek nie przybyło tak wiele, ale zdjęcie mówi samo za siebie. Fakt, faktem, że większość to zbierane przeze mnie kolekcje, a pozostałe to egzemplarze recenzenckie.

Spośród egzemplarzy recenzenckich trafiły do mnie w lutym poniższe tytuły. Dziękuję:









Książki zakupione w ramach kart podarunkowych i standardowo:








I to byłoby na tyle w kwestii podsumowania lutego. A jak tam Was ubiegły miesiąc? Co ciekawego przeczytaliście? Jakie ciekawe książki trafiły na Wasze półki?


*źródło okładek Lubimy czytać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli dotarliście tutaj, nie zapomnijcie zostawić chociaż jednego słowa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...