środa, 13 września 2023

Podsumowanie sierpnia 2023

Ze względu na urlop i inne formy spędzania wolnego czasu w sierpniu udało mi się przeczytać zaledwie jedną książkę i przesłuchać jednego audiobooka. Niemniej, ponieważ często czytam kilka różnych książek jednocześnie, nie mogę stwierdzić, że ubiegły miesiąc był zupełnie ubogi w lekturę. Z pewnością niebawem o tych rozpoczętych powieściach napiszę, a tymczasem czas zrobić króciutkie podsumowanie sierpnia. Gotowi?

Trochę statystyk na początek

W sierpniu przeczytałam 1 książkę i była to „Przełęcz snów” Anny Olszewskiej (272 str.), o której niebawem napiszę. Dzięki Audiotece przesłuchałam też 1 audiobooka - „Facetom wstęp wzbroniony” Malwiny Kozłowskiej i Sylwii Trojanowskiej (7h 32 min). Z racji braku wyboru, nie wskażę najlepszej powieści sierpnia. Obie podobały mi się na swój sposób, choć każda jest zupełnie inna.


Bookhaul, czyli jakie książki trafiły na moje półki w sierpniu


W przypadku nowych książek na półkach sierpień był równie obfity, co poprzednie miesiące. W dużej mierze przyczyniły się do tego moje okrągłe urodziny. Zresztą, każdy pretekst do nabycia nowej książki jest dobry, prawda? Tym oto sposobem trafiły do mnie:


Pozostałe tytuły, które zagościły u mnie na stałe to:
  • „Chłopi” Władysława Reymonta
  • „Kubuś Fatalista i jego pan” Denis Diderot
  • „Wspomnienia z martwego domu” Fiodor Dostojewski
  • „Mroczna zasłona” Wanda Siubiela
  • „Komedia omyłek” William Shakespeare
  • „Poskromienie złośnicy” William Shakespeare
  • „Burza” William Shakespeare
  • „Sen nocy letniej” William Shakespeare
  • „Stary człowiek i morze” Ernest Hemingway
  • „Myszy i ludzie” John Steinbeck
  • „Ruiny” Scott B. Smith
  • „Lot nad kukułczym gniazdem” Ken Kesey
  • „Wisła. Biografia rzeki” Andrzej Chwalba
  • „Dom w Riverton” Kate Morton
  • „Pieśń Pustyni” Grzegorz Wielgus
  • „Pasażer” Cormac McCarthy
  • „Lęk” Tomasz Sablik
  • „Dziedzictwo Usherów” Robert McCammon
  • „Dolina Kwiatów” Niviaq Korneliussen
  • „Syrena z Zatoki Czarnej Konchy” Monique Roffey
  • „Po drugiej stronie różdżki” Tom Felton
  • „Z powstania do Auschwitz” Nina Majewska - Brown
  • „Burza kolorów” Damian Dibben
I tak oto prezentował się mój książkowy sierpień. A jakie sierpniowe książki Wy polecacie? Dajcie znać w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli dotarliście tutaj, nie zapomnijcie zostawić chociaż jednego słowa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...