wtorek, 3 stycznia 2023

Podsumowanie 2022

Początek nowego roku to idealny moment, żeby na chwilę wrócić do poprzedniego i zrobić małe podsumowanie. 2022 był dla mnie czasem wielu zmian i nowości, a w czytelniczym świecie powrotem do pasji, która zawsze była bliska mojemu sercu. Niestety, trochę ją zaniedbałam swego czasu przez różnego rodzaju obowiązki, ale... wróciłam. Wróciłam, bo mało co daje mi tyle radości i odpoczynku, jak czytanie książek. Być może mój wynik w ubiegłym roku nie jest jakiś spektakularny, ale i tak jestem zadowolona :) Czas zatem na to owe małe podsumowanie.

Książkowy 2022 w telegraficznym skrócie

W 2022 przeczytałam 14 książek, co daje 5087 stron.

Najlepsza książka 2022

Spośród przeczytanych w 2022 książek moim zdecydowanym faworytem jest: 

Pamiętnik diabła” Adriana Bednarka

Pierwszy raz miałam do czynienia z thrillerem, w którym to morderca przedstawia wydarzenia ze swojej perspektywy. Do tego robi to w taki sposób, że zaczęłam przyłapywać się na tym, że poniekąd mu kibicowałam. Brzmi dość przerażająco, prawda? A to dopiero początek. 

To napisana w genialny sposób mrożąca krew w żyłach książka. Zbrodnie opisane oczami mordercy. Thriller psychologiczny z krwi i kości. Niesamowicie wciągający, trzymający w napięciu. 

Całą recenzję możecie przeczytać klikając w tytuł.


Najgorsza książka 2022


W ubiegłym roku trafiłam też na książkę, która wyjątkowo nie trafiła w mój gust. 

365 dni Grażynki” Michała Biardy

„365 dni Grażynki” to jedna z naprawdę nielicznych książek, które pozostawiły po sobie niesmak. Zamiast przedniej rozrywki trafiłam na strasznie płytki żart, co bardzo mnie irytowało. Dlaczego nie rzuciłam jej w kąt, tylko doczytałam do końca? Nie mam w zwyczaju pozostawiać niedoczytanych książek. Do ostatniej chwili liczyłam, że się wybroni. Niestety, nie doczekałam się. Nawet zakończenie nie zniwelowało mojego podejścia do tej pozycji. 

Oczywiście, każdy ma inne poczucie humoru i być może innym może się ona bardzo podobać.

Całą recenzję możecie przeczytać klikając w tytuł.

Fascynacja książką - nowości

2022 rok to też rok nowych współprac. Do grona wydawnictw, które ze mną współpracują, dołączyły: Wydawnictwo Kobiece, Biały Wiatr oraz Zwierciadło.

W tym roku udało mi się również wygrać książkę w Instagramowym konkursie Fundacji Szklane Serca. „Strach ucieleśniony. Mózg, umysł i cało w terapii traumy” Bessel van der Kolk. Na pewno po nią sięgnę, bo psychologia to temat, który bardzo mnie interesuje.


Tak właśnie prezentował się mój książkowy 2022 rok. A jak tam Wasze podsumowania? Dajcie znać w komentarzach, a ja tymczasem zabieram się za kolejną lekturę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli dotarliście tutaj, nie zapomnijcie zostawić chociaż jednego słowa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...