czwartek, 4 maja 2023

Podsumowanie kwietnia 2023

Kolejny miesiąc za nami. Czas pędzi tak szybko, że już zaraz minie połowa roku... Ale póki co, podsumujmy ubiegły miesiąc. Kwiecień być może nie był zbyt obfity czytelniczo, ale za to przeczytałam jedną z, według mnie, ważniejszych książek. Jesteście ciekawi, która to?

Trochę statystyk na początek

W kwietniu udało mi się przeczytać 5 książek.

A tak prezentował się kwiecień w liczbach:

Ilość przeczytanych książek: 5
Ilość przeczytanych stron: 1767

Najlepsza książka przeczytana w kwietniu

Pomimo tego, że przeczytałam w ubiegłym miesiącu 5 bardzo dobrych książek, bezkonkurencyjna okazała się jedna. Jest nią... 

„Bezkres” Kuby Fiderkiewicza

To wyjątkowa opowieść o dążeniu do celu, zapomnieniu, zagubieniu i autodestrukcji w otaczającym luksusie. Mocna, odzierająca ze złudzeń. Więcej na temat tej książki przeczytacie już 10 maja na blogu, ale uwierzcie mi, że naprawdę warto po nią sięgnąć. 

Pozostałe książki, które przeczytałam w kwietniu:

„Rywal diabła” Adrian Bednarek

„Złodziejka książek” Anna Rybakiewicz [recenzja]

„Once upon a time” Anna Szafrańska [recenzja]

„Śmierć w Żelazowej Woli” Tomasz Sobieraj [recenzja]

Bookhaul, czyli jakie książki trafiły na moje półki w kwietniu


W ubiegłym miesiącu naprawdę byłam przekonana, że nie trafiło do mnie wiele książek. Jakże się zdziwiłam, kiedy zebrałam wszystkie tomiszcza razem. Jednak jest ich całkiem sporo...

Spośród egzemplarzy recenzenckich pojawiły się u mnie:
Pozostałe książki, które trafiły do mnie w kwietniu to:
„Kosiarze” Neal Shusterman
„Babel” Rebeca F. Kuang
„Noce i dnie” tom 1-3 Maria Dąbrowska
„Battle royale” Koushun Takami
„Mexican gothic” Silvia Moreno-Garcia
„Równi bogom” Isaac Asimov
„Z życia cyganerii” Henri Murger
„Dom głosów” Donato Carrisi
„Dom bez wspomnień” Donato Carrisi
„Wołanie kukułki” Robert Galbraith
„Puste jest piekło” Elly Griffiths
„Schronisko, które przestało istnieć” Sławek Gortych
„Układ” Piotr Kościelny
„Płakaliśmy bez łez” Gideon Greif
„Bestia z Buchenwaldu” Max Czornyj

I to byłoby na tyle w kwestii podsumowania kwietnia. A jak prezentował się Wasz ubiegły miesiąc? Co ciekawego przeczytaliście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli dotarliście tutaj, nie zapomnijcie zostawić chociaż jednego słowa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...