piątek, 8 kwietnia 2016

Wiosennie, stosikowo

Kilka dni temu obiecywałam na Instagramie stosik. Niestety, obowiązki związane ze studiami zabrały mi za dużo czasu, więc moje najnowsze nabytki przedstawię Wam teraz :)


Jest tego całkiem sporo, więc nie mogę narzekać. Narzekać mogę jedynie na brak czasu, żeby to wszystko przeczytać :(


Powyżej mój stosik promocyjny, czyli książki, które kupiłam za bardzo niską cenę.

Od góry:
"Pompeje" Robert Harris - zaintrygował mnie opis oraz jej cena, która nie przekroczyła 10 zł :)

"Prom kosmiczny 03" Greg Bear - tak, zaczynam powoli przekonywać się do takiej literatury.
Wszystko za sprawą Remigiusza Mroza i jego "Chóru zapomnianych głosów". Uwielbiam! "Prom kosmiczny 03" kupiłam również w promocyjnej cenie dochodzącej do 10 zł

"Księga Sandry" Tamora Pierce - o ile dobrze pamiętam jej cenę, to wynosiła ona 5 lub 6 zł, także ciężko było mi się oprzeć pokusie :)

"Modlitwa za skazańca" Rafał Bogusławski - ta kosztowała mnie ok. 3 zł. Kocham takie promocje. Który książkoholik podarowałby sobie kupno książki, która kusi opisem, jeżeli kosztowałaby zaledwie 3 zł? ;)

"Konklawe" Fabrizio Battistelli - tutaj również zachęciła mnie cena (6zł ?). Czytałam różne opinie o tej książce. Zobaczymy, czy mi się spodoba.

"Głowa Niobe" Marta Guzowska - muszę teraz zapolować na "Ofiarę Polikseny". "Głowę Niobe" dorwałam w księgarni Tak Czytam za 13 zł.

"Uwięziona w raju" Romesh Gunesekera - promocja w Świecie Książki. Również około 14 zł :)


Tutaj stosik prezentowy :) Zajączek wiedział, co kocham :D

Od góry:

"Trzej muszkieterowie" Aleksander Dumas - tutaj muszę Wam opowiedzieć o moim niedawnym odkryciu kanału na YouTube - Book Reviews by Anita. Uwielbiam oglądać recenzje Anity. Są przewspaniałe i "rozpierniczają system" :D Właśnie dzięki niej odkryłam to świetne wydanie "Trzech muszkieterów" (i nie tylko). Złożyłam zamówienie u "Zająca" i oto jest :) Mój własny egzemplarz :)

Remigiusz Mróz:
"Przewieszenie"
"Rewizja"
"Zaginięcie"
"Parabellum. Prędkość ucieczki" - postanowiłam jakiś czas temu zebrać kolekcję książek Remigiusza Mroza. Jestem na dobrej drodze. Już nie mogę się doczekać, aż je wszystkie przeczytam :D

"Wróć, jeśli kochasz", "Zostań, jeśli pamiętasz" Gayle Forman - czyli pakiet dwóch książek, którymi zainteresowałam się ostatnio.

"Marsjanin" Andy Weir - to jest taki 50% prezent, ponieważ kupiłam go sobie sama na Święta :D Jest to moje postanowienie na kwiecień, ponieważ został wybrany jako lektura tego miesiąca w grupie BookAThonowej na Facebooku :)


Stosik recenzencki

Od góry:

"Szeptucha" Katarzyna Berenika Miszczuk - od Grupy Wydawniczej Foksal. Wspaniała, zabawna książka. Już powoli ją kończę, także możecie się spodziewać niebawem jej recenzji :)

"Zdążę cię zabić" James Patterson & Marshall Karp - od wydawnictwa Harper Collins. Świetny thriller. Przeczytałam go praktycznie za jednym zamachem. Polecam. Moja recenzja tutaj.

"Wspomnienie o Cecylii, smutnej królowej" Janina Lesiak - od wydawnictwa MG. Bardzo krótka, ale jakże bardzo wzruszająca i smutna książka. Moja recenzja tutaj

Bardzo serdecznie dziękuję za egzemplarze :)


Najnowsze zakupy + prezentowa kolorowanka

Od góry:

"365 dni bez stresu. Kolorowanka antystresowa" - świetny sposób na relaks. Dodatkowo przy każdej kolorowance wspaniałe cytaty. Polecam. To również prezent, jaki otrzymałam na Wielkanoc.

"W cieniu Pałacu Zimowego" John Boyne - jakże mogłabym sobie odmówić zakupu książki, w której mowa jest o Pałacu Zimowym. Już nie mogę się jej doczekać.

"Dawca" Lois Lowry - o tej książce również dowiedziałam się z filmiku Anity. Bardzo zainteresował mnie ten tytuł.

"Osobliwy dom pani Peregrine" Ransom Riggs - słyszałam różne opinie na temat tej powieści. Postanowiłam sama się przekonać, czy jest ona warta uwagi. Na ten moment przejrzałam tylko kilka fotografii i niektóre z nich są naprawdę tajemnicze i mroczne.

"Meczet Notre Dame. Rok 2048" Elena Czudinova - na tę pozycję czaiłam się już od dawna. Zawsze jednak coś mnie powstrzymywało. W końcu zdecydowałam się na jej zakup. Kolejna powieść, którą muszę przeczytać w najbliższym czasie.

Jak Wam się podoba mój pierwszy wiosenny stosik? Czytaliście którąś z powyższych książek? Jakie są Wasze wrażenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli dotarliście tutaj, nie zapomnijcie zostawić chociaż jednego słowa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...