czwartek, 24 września 2015

Uzależnienie od książkowych promocji

Oprócz uzależnienia od czytania, mam też manię kupowania książek. Tak to już czasami bywa. Staram się powoli hamować, ale cóż ja poradzę na to, że czasami trafiają się fantastyczne promocję, obok których nie da się przejść obojętnie.

Dzisiaj przybyły do mnie pozostałe części "Eragona"


Promocja tak fantastyczna, że nie sposób było się oprzeć.
Książka "Najstarszy" kosztowała mnie 9,99zł, a pozostałe trzy- 14,99zł.
Chyba warto było się skusić, prawda?
Takich promocji doświadczam bardzo często na http://www.swiatksiazki.pl/
Serdecznie zapraszam, bo czasami można zdobyć takie perełki dosłownie za grosze.

Tak oto zebrało się pięć części Eragona :)


A co Wy ostatnio "dorwaliście" na książkowych zakupach? :)

3 komentarze:

  1. Ja teraz nie kupuję nic, oszczędzam przed weselem :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że było warto. Takiego uzależnienia nie warto poskramiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam promocje na książki. :) Często można dorwać niezłe perełki. Na Świecie Książki kusi mnie teraz niezmiernie "Atlas chmur" za 9,99 zł. Póki co, bronię się, ale moja wola słabnie, bo to tylko dyszka! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli dotarliście tutaj, nie zapomnijcie zostawić chociaż jednego słowa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...