piątek, 3 lutego 2023

Podsumowanie stycznia 2023


Moi Drodzy. Nadszedł dzień czytelniczego podsumowania stycznia. Miało mieć ono miejsce wczoraj, ale niestety, samopoczucie nie pozwoliło. Zatem w ten piątkowy wieczór nadrabiam zaległości i zapraszam Was do postu z cyklu „przeżyjmy to jeszcze raz”, czyli sprawdźmy, jak się prezentował mój książkowy styczeń. Gotowi?

Trochę statystyki na początek

W ubiegłym miesiącu udało mi się przeczytać 13 książek. Uważam, że to bardzo dobry wynik. Wrócił mój nawyk czytania i każdego dnia muszę przeczytać choć kilka stron lub posłuchać fragmentu jakiegoś audiobooka. Tak, przekonałam się do nich, kiedy przyszło mi spędzać godziny za kółkiem. 

Dobrze, nie przedłużając, tak prezentował się mój styczeń w liczbach:

  • Ilość przeczytanych książek: 13
  • Ilość przeczytanych stron: 5368

Najlepsza książka przeczytana w styczniu

Chociaż w ubiegłym miesiącu udało mi się przeczytać kilkanaście naprawdę wspaniałych książek, w tym re-read Harry'ego Pottera, to bezkonkurencyjny okazał się thriller...

„W otchłani” Katarzyny Wolwowicz

Co prawda, książka ta będzie miała premierę dopiero w tym miesiącu, jednak ja miałam tę przyjemność przeczytać ją wcześniej. Jest to absolutnie zaskakujący thriller. Jak już wspomniałam wcześniej i na Instagramie, i w poście o premierach lutego, autorka wyrywa tutaj czytelnikowi serce, kroi na kawałki, a ranę posypuje solą (oczywiście, to wszystko metaforycznie). Mało kto potrafi tak wyprowadzić w pole i to w momencie, kiedy w zasadzie wydawałoby się, że wszystko jest jasne. „W otchłani” pochłonęłam na poczekaniu w ciągu zaledwie 3 godzin. Nie byłam w stanie się od niej oderwać, a po jej przeczytaniu bardzo długo nie mogłam się otrząsnąć i wyjść ze świata wykreowanych tutaj bohaterów. Więcej na temat tej książki przeczytacie na dniach.

Pozostałe książki, które przeczytałam w styczniu

„Harry Potter i Zakon Feniksa” J.K.Rowling
„Oskar i pani Róża” Eric-Emmanuel Schmitt [recenzja]
„Fałszywe tropy” Katarzyna Wolwowicz [recenzja]
„Harry Potter i Książę Półkrwi” J.K. Rowling [recenzja]
„Historia pewnego kota” Laura Agusti [recenzja]
„Show” Olgierd Hurka [recenzja]
„Harry Potter i Insygnia Śmierci” J.K.Rowling [recenzja]
„Lekarka nazistów” Anna Rybakiewicz [recenzja]
„Poza Czasem” Adamus Saint-Germain [recenzja]
„Tajemnica domu w Bielinach” Katarzyna Berenika Miszczuk [recenzja]
„Tajemnica Dąbrówki” Katarzyna Berenika Miszczuk [recenzja]
„Proces diabła” Adrian Bednarek [recenzja]

Bookhaul, czyli jakie książki trafiły na moje półki w styczniu

Tutaj był naprawdę ogrom czytelniczej obfitości praktycznie zewsząd. I egzemplarze recenzenckie, i realizacja kart podarunkowych, i zakupy. Przyznaję bez bicia, że nie policzyłam, ile ich wszystkich przybyło, ale uwierzcie na słowo, że naprawdę wiele. Zresztą, zobaczcie sami.

Egzemplarze w ramach współpracy recenzenckiej. Dziękuję bardzo Wydawnictwu Zwierciadło, Wydawnictwu Filia, Wydawnictwu Literackiemu oraz Wydawnictwu Biały Wiatr














Książki zakupione w ramach kart podarunkowych:





A na sam koniec książki, które zakupiłam w tradycyjny sposób:




I to by było na tyle w kwestii podsumowania stycznia. A jak tam Wasze statystyki? Co ciekawego przeczytaliście w ubiegłym miesiącu? Dajcie znać w komentarzach.




*zdjęcia okładek pochodzą ze stron wydawnictw oraz znak.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli dotarliście tutaj, nie zapomnijcie zostawić chociaż jednego słowa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...